سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدیدترین نوع جرثقیل

شرکت ایتالیایی ریموندی که تولید کننده جرثقیل و تاورکرین می باشد در نمایشگاه بوما از جرثقیل مدل LR273 ( luffing crane ) پرده برداری کرده است.
طراحی این نوع از جرثقیل برای مشتریانی است که نیازمند جرثقیلی با حداکثر وزن و ظرفیت 18 تن و بازوی متحرکی به طول 60 متر می باشند و به دنبال بارگیری با وزن بسیار بالایی از طریق چنین جرثقیلی نیستند.
به نقل از مورانو مستی مهندس و مسئول ارشد جرثقیل های شرکت ریموندی ، این نوع از جرثقیل هماهنگی بسیار بی نظیری میان حداکثر ظرفیت حجم بارگذاری و حداکثر وزن بارگذاری ایجاد کرده است. شعاعی که این جرثقیل قرار می گیرد و اشغال می کند برای مشتریان ما که غالبا در محیط های پرتراکم و پر از ساختمان با جرثقیل کار می کنند امری بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.
وی در ادامه اضافه می کند: ” از آنجایی که جرثقیل های جدید ما با آخرین قوانین و ضوابط ایمنی سازگار می باشند، به معنی واقعی کلمه مدلی را طراحی کردیم که شعاعی که جرثقیل ممکن است اشغال کند بر اساس نظرات و بازخورد های مشتریان ما باشد؛ مشتریانی که تمرکزشان بر روی به بروز کردن جرثقیل هایشان توسط آخرین مدل جرثقیل شرکت ریموندی است.”
جرثقیل LR273 بر اساس شکل و طراحی استانداری که دارد قادر است با دو، سه و یا چهار شیب کار کند در حالی که اضافه کردن یک خط ساده می تواند یک گزینه مازاد برای این نوع از جرثقیل باشد.
بالابر اصلی این جرثقیل از دو نوع و یا ورژن تشکیل می شود که هر دو نوع آن از ترمزهای اضطراری تشکیل شده است. ویژگی اصلی این جرثقیل حرکت و جابه جایی آن توسط یک موتور 75 کیلو واتی انجام می شود در حالی که کاربران نهایی این جرثقیل از کنترل و شخصی سازی آستین محور اینورتر و قابلیت ضد مانور آن استقبال خواهند کرد.
به گفته آقای مستی: ” ما در حال حاضر شروع به ارتقا دادن و کامل کردن سیستم محصولات مشتری محورمان هستیم؛ به این معنا که ما تا به امروز مشتری محور بوده ایم و در تکمیل و پیشرفت محصولات خود و جرثقیل هایی که بر اساس نیاز مشتریان ما هستند استمرار می بخشیم.”
به منظور استمرار در گسترش سهام خود در این بازار و رسیدن به یک چشم انداز جذاب و مطلوب برای محصولاتمان، شرکت ریموندی در حال تشویق مشتریان بالقوه ی خود می باشد که به نیازها و ملزومات ایده آل تکنولوژیکی برسند و آن ها را به اشتراک بگذارند. این که چگونه می توانیم به بهترین شکل به اهداف دو جانبه و مشترک خود برسیم موضوعی است که ما از آن استقبال می کنیم و خوشحال خواهیم شد.

 

منبع : https://www.alborzcrane.com/weblog/newestcrane/