سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جرثقیل برجی تخت مدل MCT 565

شرکت Potain از جرثقیل برجی تخت مدل MCT 565 که مرتفع ترین مدل در میان دیگر مدل هایش است را رونمایی کرد.

شرکت مانی تووک رسما از جرثقیل مدل Potain MCT 565 که تاکنون مرتفع ترین جرثقیل نمایشگاه bauma China 2018 بوده رونمایی کرد. شرکت مانی تووک مشتریان, تجار, مصرفت کنندگان و رسانه های شرکت کننده در این نمایشگاه تجاری راه به کارخانه خود که در شهر ژانگژیانگاگ و در نزدیکی محل نمایشگاه بود فرخواند و در آن جا از جرثقیل کامل شده و آماده به کار خود با میله ای 80 متری که مدل MCT 565 نام داشت رو نمایی کرد.

*مانی تووک در نمایشگاه bauma China 2018 رسما از جرثقیل مدل Potain MCT 565 رونمایی کرد
* این جرثیقل تاکنون بزرگ ترین جرثقیل بدون اتاقک هست و تولیدات مربوط به محدوده آسیا در چین تو لید شده است.
*این محصول از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و همچنین قابلیت انعطاف پذیری بالا و سرهم بندی آن به سرعت انجام شده و ساده است.
فرانسوا روتات مدیر بخش تولید جرثقیل برجی ( تاور کرین ) Potain اعلام کرد که ای مدل هزینه کلی مشکتریان را پایین آورده و به آن های این امکان را می دهد تا پروژه های جدید خودشان را شروع کنند.
وی همچنین افزود:« اولین جرثیل های بدون اتاقک در شرکت ما در شهر ژانگژیانگانگ در چین در سال 2012 رونمایی شد. با افزایش پذیرش این نوع جرثقیل ها, طبیعتا ما زمینه کاری را به سمت بازار های جدید گسترش دادیم. مدل MCT 565 مزایای جرثقیل بدون اتاقک بخصوص برای پروژه های سنگین را ارائه میدهد. کشور های آسیا اقاینوسیه, آفریقایی,آمرکای لاتین,خاورمیانه,روسیه و دیگر کشور های مستقل مشترک المنافع درای اهداف بالایی هستن و این مدل به آن ها کمک می کند تا به اهداف خود دست یابند.»
با توجه به افزایش محبوبیت جرثقیل های بدون اتاقک و همچنین افزایش استفاده از مصلالح ساختمانی سنگین , مانی تووک انتظار زیادی از نظر فروش و سفارش این محصول دارد. مدل MCT 565 نه تنها بخاطر ارتفاع زیاد بلکه بخاطر فرصت های زیادی که ارائه می دهد , در نمایشگاه bauma China 2018 توجهات زیادی را به خود جلب کرد. زمان بارگیری این مدل 550 tm است که نسبت به دیگر محصولات این سرکت پیشرفت قابل توجهی داشته است.

جرثقیل مدل های 80 تا 30 متری دارد که مدل ها با افزایش 5 متری همراه هستند.در مدل 80 متری MCT 565 ظرفیت حمل 4 تن را داراست. علی رقم بزرگ شدن حجم محصول این مدل جدید تمام ویژگی جرثقیل های Potain که شامل حمل و نقل آسان و نصب آسان در محل است را دارا می باشد.
بخش فوقانی Potain MCT 565 با میله 80 متری به لطف طراحی خلاقانه در صرفه جویی فضا, مانند یک کابین تاشو برو روی میله حمل شونده , برای حمل و نقل تنها به کامیون نیاز دارد. در محل کار سرهمبندی جرثقیل می تواند دو رزه انجام شود. همچنین ویژگی هایی مانند کابین دستیار جدا شونده این امکان را به مشتری میدهد که با توجه فضای موجود در محل کار, میله, اتاقک و ظرفیت زنجیر را تعیین کند.
برای میله جلو سه اپشن به اندازه های 17 ,21 و 24 متری وجود دارد که استفاده کننده ها با توجه به اندازه آن میله انتخاب خود را انجام می دهند. این ویژگی نه تنها به حمل و نقل و نصب آسان کمک می کند بلکه بطور کلی برای میحط های کاری با فضای محدود نیز مناسب است. بخش شروع به باربری محصول ویژگی آمادگی بالافاصله بعد از نصب را دارد که این بخش برای نصب زنجیر در کارخانه انجام می شود, این عمل انجام نصب را تسریع بخشیده و همچنین از هزینه های اضافی جبوگیری می کند و همچنین در دیگر بخش ها مانند بارگذاری محصول تسهیل در بارگذاری آسان و تنظیمات جرثقیل نیز نقش ویژه ای دارد.

برای عملکرد بهتر Potain از دکل های یکپارچه مدل C800 و C850 استفاده کرده است. این دکل های به مدل MCT 565 این امکان را میدهد تا ساختار های متفاوت و محدوده دیگر جرثقیل ها را دارا باشد. مدل C809A با میله استاندارد هست که 5 متر را پوشش می دهد, همچنین مدل CR809A وجود دارد که تقویت شده است و 5 متری است یا مدل کوتاه و تقویت شده CR809C که 3.33 متر است. بسته به محدوده میله ارتفاع جرثقیل از 70.9 متر تا 75.9 است. رسیدن به ارتفاع 200 متری تنها با سه نقطه تکیه گاه برای جرثقیل امکان پذیر شده است. این یک آپشن اضافی برای MCT 565 است که در کف آن مدل BC60R برای بالا رفتن از طبقات وجود دارد و محدوده دومتری میله دارد. این عملکرد برای پیمانکاران ساختمانی که به دنبال جرثیل های داخلی برای بالا بردن طبقات در ساختمان های مرتفع هستند , کاربرد دارد.

انتخاب های متعدد
جدای از ارتفاع سه مدل ظرفیت برای MCT 565 در نظر گرفته شده است. این سه مدل 20 تن,25 تن و 32 تنی هستند. مدل های 20 و 25 تنی دارای دو مدل دستگیره هستند که شامل کارایی برتر در پیشرفت صنعت هستند. این بالابر سریع دارای طناب بالابر هست که برای تولید ساختمان های بلند و آسمان خراش عملکرد عالی ای دارند.
مشتریان می توانند سیم های معمولی 100 LVF با بسامد بالا و کنترل شده Potain را انتخاب کنند یا مدل 150 HPL با کارای افزوده را بسته به کار خود انتخاب کنند. دستگیره 150 HPL با ظرفیت کابل 1200 متری برای مدل های 20 و 25 تنی و برای مدل 23 تنی نیز 150 HPL پیشنهاد می شود.تمامی دستگیره ها دارای ترمز امنیتی هستند.

در مجموع, این ویژگی ها باعث شده مدل MCT 565 در زمینه جرثیقل ها پیشتاز بوده و رقبارا از نظر محدوده ظرفیتی نیز کنار بزند. مانند تمامی دیگر محصولا شرکت Potain تولید شده در آسیا, شرکت مانی تووک انتظار استقبال زیادی را از این محصول نه تنها در اسیا بلکه در خاورمیانه و امریکای لاتین دارد. تحویل مدل Potain MCT 565 در اویل سال 2019 آغاز خواهد شد.

 

منبع : https://www.alborzcrane.com/weblog/potainintroducesmct565/